محبوب ترین فیگورهای کارتون بن تن

بن تن شناسی


بن تن نام پسر نوجوانی است که با استفاده از ساعت بن تن می تواند به موجودات مختلفی تبدیل شود. بن تن انیمیشنی هالیوودی است که از سال 2005 شروع به پخش شد و همچنان ادامه دارد. بن تن تنها ده سال داشت که با پدربزرگش هنگام سفر به جنگلی در تعطیلات خود با شهاب سنگی مواجه می شود. این شهاب سنگ یک گوی بود که از سفینه پلامبرها (محافظ ها) به سمت زمین و در واقع به سمت پدربزرگ پرتاب شده بود تا از آن برای نبرد با نیروهای شرور استفاده کند. اما زمانی که بن به گوی نزدیک می شود، گوی باز شده و ساعتی که درون آن بود ناگهان به دستش می چسبد. این ساعت آمنیتریکس بود که به صاحبش این امکان را می داد تا به هیولاهای مختلفی تبدیل شود. بن با استفاده از عکس ساعت بن تن با نیروهای شرور می جنگد و زمین را از شر آنها نجات می دهد.

سریال کارتون بن تن که دارای دوبله فارسی نیز هست، درباره یک پسر نوجوان به نام بن تنیسون است. روزی بن همراه پدربزرگش در جنگلی مشغول سیر و سیاحت بود که جسمی ناشناخته از خارج از جو سیاره زمین در برابر آنها فرود می آید. درون این شی ناشناخته یک ساعت مچی وجود داشت که پدربزرگ بن باید از آن برای نبرد با موجودات شرور استفاده می کرد. اما زمانی که بن به شی نزدیک می شود شی به دست او می چسبد و به این ترتیب بن کسی است که برای مبارزه باید آماده شود.

امتیاز تولید و ساخت عروسک ها و اسباب بازی های بن تن مبارز در ابتدا به شرکت باندای داده شده بود. شرکت باندای تا ۴ نمایش اول آن کار تولید اسباب بازی های بن تن را انجام می داد. از سال ۲۰۱۶ میلادی تا کنون، شرکت پلی میتس تویز توانست امتیاز تولید عروسک ها و اسباب بازی های بن تن را با پرداخت حق امتیاز آن تصاحب کند.

 

فایده بازی با اسباب بازی بن تن

خرید اسباب بازی بازی موجودات بن تن به عنوان یک سوپرایز تولد برای پسرها فواید زیادی دارد. پسر بچه هایی که باید روزی مرد شوند و قهرمان زندگی خودشان و خانواده شان شوند، از کودکی باید تمرین قهرمان بودن کنند. بازی با عروسک و اسباب بازی بن تن به کودکان امکان خیال پردازی و قرار دادن خود در نقش یک قهرمان در ذهنشان را می دهد. اسباب بازی کله الماسی و اسباب بازی بن تن هیت بلاست یک عروسک پسرانه است که به بچه ها در خیال پردازی هایشان کمک زیادی می کند. دایموند هد یکی از دو موجود بسیار محبوبی است که بن 10 می تواند به آنها تبدیل شود و بچه ها شخصیت دایموندهد و شخصیت هیت بلاست را بسیار دوست دارند. 

 

 

اسباب بازی بن تن

در زیر چهار محصول بسیار محبوب و پرطرفدار در سطح جهان را به شما معرفی خواهیم کرد:

پسر بچه هایی که باید روزی مرد شوند و قهرمان زندگی خودشان و خانواده شان شوند، از کودکی باید تمرین قهرمان بودن کنند. بازی با اسباب بازی های قهرمانی به کودکان امکان خیال پردازی و تصور خود به عنوان یک قهرمان را می دهد. اکشن فیگور و اسباب بازی بن تن نیروی بیگانگان (نیروی بی پایان)  به بچه ها در خیال پردازی هایشان کمک زیادی می کند. آنها نه تنها با این اسباب بازی سرگرم می شوند بلکه مانند یک قهرمان در ذهنشان کارهای سخت را به آسانی انجام می دهند.

اسباب بازی موجودات بن تن شخصیت هیت بلاست یک اکشن فیگور است که به بچه ها در خیال پردازی هایشان کمک زیادی می کند. هیت بلاست HeatBlast یکی از دو موجود بسیار محبوبی است که بن ۱۰ می تواند به آنها تبدیل شود.

 

اسباب بازی کله الماسی

در بین تقاضاهای زیادی که برای خرید اینترنتی اسباب بازی های موجودات بن تن وجود دارد، اسباب بازی کله الماسی در صدر قرار دارد. اسباب بازی دایموندهد یک فیگور است که به بچه ها در خیال پردازی هایشان کمک زیادی می کند. اسباب بازی موجودات بن تن شخصیت کله الماسی یکی از چند موجود بسیار محبوبی است که بن 10 می تواند به آنها تبدیل شود.

 

ساعت اسباب بازی بن تن

پسر بچه هایی که باید روزی مرد شوند و قهرمان زندگی خودشان و خانواده شان شوند، از کودکی باید تمرین قهرمان بودن کنند. بازی با اسباب بازی های قهرمانی به کودکان امکان خیال پردازی و تصور خود به عنوان یک قهرمان را می دهد. اکشن فیگور و اسباب بازی بن تن نیروی بیگانگان به بچه ها در خیال پردازی های کودکانه شان کمک زیادی می کند. آنها نه تنها با این اسباب بازی سرگرم می شوند بلکه مانند یک قهرمان در ذهن خود کارهای سخت را به آسانی انجام می دهند.

محبوب ترین و پرطرفدارترین اسباب بازی بن تن همین ساعت می باشد. ساعت اسباب بازی بن تن یکی از جذاب ترین اسباب بازی هایی است که بچه ها همیشه به دنبال آن هستند.

 

 منبع:  ben10

 

 


برچسب‌ها: موجودات پیشرفته بن تنیسون،

بازدید:

[ ]